«λαβύρινθος ή το κενό μνημείο », για τα 200 χρόνια από την Γαλλική Επανάσταση. Στο Γαλλικό Ινστιτούτο της Αθήνας. Εγκατάσταση με διαφανείς καθρέφτες,κατασκευές, πέτρινες εγκαταστάσεις, ηλεκτρ. κεραυνός, πανό διαδήλωσης όπου με αλφάβητο κεφάλια έγραφε το σύνθημα” σπασμένα ή ολόκληρα κεφάλια;”. Συμμετέχει ο Κορνήλιος Καστοριάδης με το από κοινού έργο που φτιάξαμε που ονομάζεται “tract” και μοίραζα αυτή την προκήρυξη που βρισκόταν σε διάφορα σημεία του Γ.Ινστιτούτου όπως και ή όλη εγκατάσταση που ξεκινούσε από τον προαύλιο χώρο και έμπαινε στις μέσα αίθουσες του ισογείου. Η εγκατάσταση αυτή μεταφέρθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη Ναυπλίου όπου στήθηκε διαφορετικά.
λαβύρινθος ή το κενό μνημείο.
1989 η πρώτη έκθεση της Πινακοθήκης του Ναυπλίου σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο.
Μέσα από τα πολλά διαφανή και αντικατοπτρίζοντα όρια/κεφάλια που φέραν κείμενα,χρώματα κι επεξεργασία, μέσα από μικρές εγκαταστάσεις με πέτρες, ηχητική παρακολούθηση της διαδρομής με τον ηλεκτρονικό μου κεραυνό που ακουγόταν σαν κάποιος ρυθμολόγος, μέσα από πολλά τρισδιάστατα έργα, το μαύρο μου νήμα όριζε την νοηματική περιήγηση.
Πανό διαδήλωσης όπου με αλφάβητο κεφάλια γράφει το σύνθημα σπασμένα ή ολόκληρα κεφάλια;